Ad Radar
Facebook Icon 17X17
Twitter Icon 17X17
Google Plus 16
28 comments
Truck Trend
Truck Trend

NP. For this months review, we racked it up to 8868 mile. The 7500 service just happened to fall in the middle of the month.

Joshua Cheek
Joshua Cheek

Oh I see the rude guys post are no longer on here maybe he will stay gone too lol so what engine is in this beast and what's the specs?

Joshua Cheek
Joshua Cheek

Yes I have lol I was wondering y u guys put down that it was done at 8868. I was teasing a bit too. if you can't tell I'm a nissan owner myself :) I knew you guys would be strict on maintaining it properly.

Truck Trend
Truck Trend

Have u read an owners manual? 7500 is pretty standard in most vehicles

Truck Trend
Truck Trend

First service was done at 7500 -- thats according to the owners manual. Second service is at 14000 and coming up soon!

Seth Barlette
Seth Barlette

He's gonna dump that bike on the ramp. Stay tuned.

Joshua Cheek
Joshua Cheek

Chill man they gotta pay the bills just like you do. Even if it takes posting or writing about something they don't like. The only thing I'm wondering is why was the first service not done till almost 9k miles that's a bad start imo. Don't worry I won't throw a tantrum over it tho lmfao.

Ryan Ison
Ryan Ison

I'm going to unlike your page till you talk about real trucks

Ryan Ison
Ryan Ison

I thought yall were TRUCK TREND not van trend

Ryan Ison
Ryan Ison

Oh I'm gunna go right out and buy one of the ugly things NOT I'm tired of these foreign econo boxes morphing there way to the us what ever happened to big full size REAL vans.....rant over

Truck Trend